Wednesday, March 23, 2011

Wedding Adik Ku

Alhamdulillah Fizah dah selamat di nikahkan pada Jumaat malam yang lepas dengan Sapie Bin Misdon. Kami sekeluarga berasa sangat gembira sekali terutama sekali mak.

Seperti biasa banyak jugak mulut-mulut mak sedara, nenek sedara, saudara-mara yang melemparkan soalan Cepumas kat aku. . . . . .

Soalan : Bilo laie nak kawin ni wan? Copek lah sikit.
Alasan Sedara kenapa kena kawin cepat: Nenek ni dah tuo haa.... Dapeklah nenek tengok ko kawin nanti.

Jawapan aku: Insyaallah Besok den kawin.

Reaksi Sedara dengan jawapan aku : Huh????!!!!

Hahhahahahah!

Tak kuasa nak layan soalan yg semua orang lemparkan. Aku lebih senang hidup sendiri, cara aku sendiri, tak payah nak fening2 kepala. Perlu ke nak kawin apa gajah nyer? Sapa yg nak kawin nie? I ke atau nenek2 sedara ni semua?

No comments:

Post a Comment