Thursday, October 1, 2009

RAYA KU......2009

Inilah kenangan gambar Hari Raya pada tahun ini bersama Ibu dan semua adik beradik dan anak saudara.....

Rashidah sibuk nak mengambil gambar aku dengan Camera DSLR Canon aku...Aku pun bagilah dia peluang. Lagipun aku x payah nak paksa anak2 buah aku amik gambar aku. Hehehhehe!



Posing ini adalah idea Rashidah. Posing Poyo ala majallah Mangga. Cushion2 tu plak, Kak Lin yang taburkan kat tepi aku. Katanya nak menambah effect. Menambah kepoyokan kampung adalah. Hehheheh!



Aku di tepi tingkap! Mengenang nasib diri yang selama ini actually OKLAH!! hehhehe. Saja je nak wat poyo berlakun ala majallah mangga. Lagipun grill tingkap rumah aku yang dah 40 tahun ni sangat unik gak.



Aku tak pernah bergambar di tepi tingkap seperti ini sebelum ini. Idea Rashidah sgt bernas kadang2. Vogue de vas kepada Shidah!



Gambar kami semua sekeluarga. Tetapi Keluarga Abang Man(Yang sulung) dan Keluarga Azean(Adik) tak de dalam gambar ini sebab mereka sampai lambat.



Bergambar dengan dari kiri Athirah, Rashidah, Afizah, Aku dan Radhiyah.


Meminta Ampun dan Maaf buat selamanya...Cheee wahhh!!! Sebak gitu!!!


Syidah sangat manja tapi kadang2 "terlebih-sudah" kemanjaan nyer tu. Seorang yang bubbly, happy go lucky dan sangat suka ketawa. Acik suka syidah......


Semua adik beradik dan anak-anak buah menunggu giliran untuk bergambar dengan "Mem Besar" aka Mak. Huhuhu!


Bergambar dengan Mak dan Fizah (adik).



Semua Anak dara dalam keluarga aku.


Dengan Imai dan Kak Nie...kami semua pun sedondon...Sebenarnya ini semua adalah idea aku untuk mengenakan purple pada tahun ini.


Bergambar dengan Abang Bahrin, kami sedondon...hehhehe!




Rashidah dan Syahmi tengah "berebut" angpau duit raya dari aku.

1 comment:

  1. BTB,
    thn nie pun ATB pakai warna "purple" jugak,
    x sangka plak samakan,
    hik hik hik.....

    pssssttttt,
    thn dpn warna apa plak yer,
    mana tau blh sama lagik kannnn

    ReplyDelete